Stickning

 
Jag har fått dille på stickning idag. Är på jakt efter nya stickor och garn eftersom mina gamla mystiskt nog har försvunnit. Hittade 3 stickor men jag har haft avsevärt många fler än så. Så någon dag framöver ska jag kanske investera i lite sånt :)
 
Tentan som jag tänkt sitta med idag har jag inte ens börjat med (ooops!). Men det är så svårt att fokusera här hemma, om jag hinner ska jag sitta med den lite när älsklingen åkt iväg mot Göteborg och om inte så har jag ju morgondagen samt måndag kväll och tisdag-onsdag på mig också så det är nog ingen panik, inte än i alla fall :)
 
Ikväll/em ska jag iväg och fika hos en tjej jag träffat på ett forum och sen ska vi bege oss iväg till västra kyrkogården, kommer nog vara hur mysigt som helst där ikväll. :)
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0