Sjuuuuuuuk!

 
Japp, nu är det konstaterat: jag är sjuk. Och jag har fyra huvudmisstänkta: 
 
Ida, Mice, Leo och Wapnö. Hur kommer det sig att varje gång jag blir sjuk så är det efter att jag umgåtts med dem? (Men undantag för Wapnö då). Rent fakta mässigt så stämmer mitt insjuknande väldigt väl in med mitt besök  samt umgänge på Wapnö. Usch. Nåja, nu får ni ursäkta mig, jag ska gå och sätta munkavle på den jävla katten så han blir tyst nån gång. Han retas bara för att jag ska släppa ut honom men det kan han glömma. han får minsann vänta en timme till.
 


Kommentarer
Postat av: Helena

Krya på dig!
Jag var på Vapnö i fem dagar. Jag träffade både Ida o Mice. Men Leo såg jag aldrig.
Jag mår bra, men hur schysst är det att skylla på ett litet barn???

Svar: Hehe ja Leo är nog huvudmisstänkt. Uscha, barnbaciller är de värsta för man blir så himla dålig av dem :(
Elisabet

2012-11-28 @ 11:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0