Pärlan har anlänt

 
Fick ett telefonsamtal från en kille på dhl som hade "ett jättestort paket" till mig. Han skämtade verkligen inte. 
 
 
Det är ju uppenbarligen vagnen (annars har teutonia använt sig av en onödigt stor låda). Synd att den inte kom lite tidigare, då hade Leo kunnat få lådan att leka med när vi var på kalas i helgen, sånt var ju skitkul när man var liten. :)
 
Nu går jag förbi och sneglar lite på den och försöker uppbåda all självkontroll jag kan. Tänkte vänta med att öppna den tills Mattias kommer hem så han också får vara med. Dessutom är det ju trots allt han som betalat vagnen. Men det ska bli spännande att se om vi fått rätt sort och rätt färg och allt det där. Och se hur hårdliften ser ut för det fanns ingen bild på den på hemsidan så det är bara att hålla tummarna för att den är fin. Om beställningen blev rätt (vilket jag antar för jag dubbelkollade den så många gånger) så ska hårdliften vara i samma tyg/mönster som övriga vagnen. Tihii, kul kul. Nu ska jag försöka plugga lite så jag kan roa mig med matlagning samt vagninspektion sen när älsklingen kommit hem. Den här dagen som började stressigt kommer ju sluta riktigt bra. Lax till middag, sedan vagninspektion, och slutligen en chokladboll till efterätt. :thumbup:
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0