Närvarande

 
Oj vad dåligt jag uppdaterat den här helgen. Dvs ingenting alls. :bigeyes:
 
Nåja, vi ska strax bege oss mot Göteborg, tidsmässigt ligger vi lite efter i planen eftersom jag kom på att jag skulle påbörja middagen nu under morgonen (hade planerat det redan igår men glömde bort det i morse), + att jag tvingade min kära sambo att raka sig. Därav min närvaro här - jag väntar. 
 
 Middagen idag kommer bestå av dubbelmarinerad fläskfilé, potatis och kanske lite tzatisiki eller nåt. :thumbup: Är dock lite nervös för hur köttet kommer bli, det ska egentligen stå i första marinaden en timme, men nu kommer det ju få stå i marinaden hela dagen (av den enkla anledningen att jag inte har lust att äta middag vid midnatt, vilket vi skulle bli tvugna till om jag inte påbörjade maten nu, okej, kanske inte midnatt men ni fattar). Men det är nånting med att marinera fläskfilé halv 8 på morgonen som känns lyxigt och fel på samma gång.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0