Mindre hopplöst och torra fötter

 
Home sweet home Jag hade så gärna lagt mig på soffan och sovit en timme eller hundra men det finns det inte tid till. Vi lyckades göra ett genombrott med C-uppsatsskrivandet idag så nu känns det lite mindre hopplöst. :) Jag lyckades dessutom hitta ut till flygstaden för att strosa runt på skopunkten. Ack älskade skor! :thumbup: Hittade massor med snygga skor så rent utseendemässigt var det svårt att välja. Sen underlättades min beslutsångest genom att jag inte kunde ha alla skor. Är inte så lätt alltid att hitta skor när man är hälften människa och hälften ko. Men men, jag tror jag lyckades. Två par blev det i alla fall, varav det ena paret ska vara lite vattentåligt medan det andra ska vara vattentätt, goodie. Sen kan man ju inte ta på sig dojjorna och ge sig ut på en simtur men det hade jag inte planerat heller. :) Kan även tillägga att de båda paren kostade ca 400 tillsammans, vilket är alltså hälften av vad ett par hade kostat om jag köpt skorna jag föll för igår, ibland kan jag prioritera jag med (sen kan man ju ifrågasätta vad jag ska med två par vinterskor till, men nej.. Schh!) :P
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0