Men rubrik!

 
Hmm.. Jag har verkligen inte suttit lika mycket med tentan som jag borde gjort idag. Efter besöket på TV4 snackade vi igenom läget lite och sedan stannade jag kvar på skolan för att skriva på tentan, det gick hyfsat bra i början men sen kom det in en massa högljudda människor i datasalen och störde mitt "flow". Men jag har i alla fall skrivit ungefär 1/3 på tentan så jag är ju på rätt väg i alla fall. Eftermiddagen spenderades huvudsakligen i soffan, sov mellan 15-16 och det var sååååå skönt! :thumbup: Nackdelen är att jag blir så himla otymplig när jag legat ner/suttit tillbaka lutad så det är svårt att liksom komma igång igen. Dessutom får jag ju ont i diverse leder här och var. Huvva. 
 
I morgon ska jag INTE på skolan, känns ovanligt att inte vara där när det är en veckodag men morgondagen ska ägnas till tentan och inget annat plugg. 
 
I morse insåg jag för övrigt att föräldragruppsmötena börjar på torsdag. Sjukt. Jag hade helt glömt bort att de skulle börja snart så när jag såg det i almanackan blev jag ju nästan lite rädd, det är så mycket i skolan så jag hinner inte riktigt med saker och ting längre känns det som. 
 
Det var det, nu ska vi snart äta en förhoppningsvis mumsig middag (kyckling) samt snegla på senaste avsnittet från Once upon a time. :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0