Måndag :(

 
Zzzzzz... Åh vad jag hade velat sova en timme eller två till. :( Men icke! 9:30 börjar grupphandledningen på skolan och ska visst hålla på till 12:00 (??). SEN ska vi börja transkribera materialet. Vill. Inte! Vill. Sova!! :( 
 Maya vann förresten priset som lägenhetens buse. Underligt men sant. Hon var den förste av katterna att ge sig på spjälsängen. Först låg hon hos oss som vanligt med vid halv 23 hörde jag minsann en misstänksam plastigduns och jovisst, hon hade hoppat upp och lagt sig i spjälsängen. Försökte schasa bort henne lite diskret men hon valde att ignorera mig så då fick ja till drastiska metoder och blända henne med min ficklampa på telefonen samt skälla lite på henne. Då lämnade hon sovrummet helt, haha. Nåja, vet inte om hon varit dit något mer eller som hon fattade vinken, det återstår att se antar jag. Om inte annat så lär jag väl märka på filten om den börjar bli misstänksamt hårig. 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0