Lördag

 
Woop woop! Har lyckats sticka klart de två största delarna på mössan samt sy ihop dem. Den är väl inte sådär megasnygg men det är ju faktiskt den första mössan jag stickat också. Kruxet är bara att den ska ha "öronflärpar" eller vad det heter, men mössan är så lång så den täcker redan öronen. :S Får se om jag kommer på något vis att lösa det hela annars får mössan helt enkelt vara klar som den är, bortsett från att jag ska dekorera den på något vis förstås. 
 
Förutom stickning har dagen spenderats med bakning, shopping, hittade en underbar liten butik där de sålde en massa garn, samt tvättning. I morgon bär det av mot Oskarström och sen är även denna helg slut. Det går så himla fort! :thumbdown: Nästa helg kommer också bara  rinna iväg, då ska vi till Oskarström på kalas på lördagen och på söndagen ska vi pallra oss upp till Göteborg för att hälsa på Susanne som är nere då. Nåja, det var väl allt jag hade att komma med idag. Ska nog krypa ner i sängen snart, klockan är ju trots allt halv 21! :bigeyes:
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0