Inte redan!

 
Kan inte fatta att helgen snart är över. Det har gått på tok för fort! Och jag har fortfarande inte börjat med tentan. Tänkte ge mig på en kraftsamling och göra det idag. Skjuter dock på det för jag mår illa. :( Mådde illa igår på kvällen också när jag kommit hem, stupade i säng strax före 8 och sov nästan hela natten (vaknade 4 gånger men somnade om relativt snabbt, inom 15-20 minuter i alla fall)
 
Nåja, jag hade en trevlig kväll igår och även om det var ruggit och kallt på kvällen så var det ändå mysigt på kyrkogården, så oerhört fint med alla ljus. Men nu orkar jag inte sitta här mer, tänker parkera mig i soffan under favoritfilten och försöka mota bort illamåendet med ren envishet. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0