Inte okej

 
Hmpf! Känns inte helt okej att det är måndag. Är ju en evighet kvar till helgen! :thumbdown: Dagen ska spenderas med C-uppsatsskrivande. Vi har verkligen tidspress på oss nu, på tre dagar ska vi skrapa fram 7 sidor om den metodologiska ansatsen i vår uppsats. Jag kan dock inte riktigt begripa varför vi ska ha 8 sidor (har 1 sida som jag lyckats knåpa ihop förra veckan) om det?! I alla gamla C-uppsatser vi kikat i så har de kanske använt sig av 3-4 sidor. Hmpf! 
 
Nåja, beroende på vad klockan är när vi ger upp för dagen så kanske jag ger mig ut på jakt efter skor. Är minusgrader nu, och igår var jag blöt om fötterna konstant i 6 timmar, INTE okej. Så nu är det dags för mig att köpa vinterskor. Vattentäta eller åtminstone vattentåliga vinterskor. Hittade ett par på internet igår som jag blev stormförtjust i. Skulle kunna gifta mig med det skoparet men de kostade 799:- :( Så det får vara. Men men, som sagt: skojakt idag om det finns tid och ork.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis på namnsdagen!
Hoppas du hittar ett par skor!
Kram Hanna

Svar: Tack :) Jag lyckades hitta en uppsjö av skor jag ville ha så det svåraste var att välja haha :P Men det blev två par i alla fall :)Kram
Elisabet

2012-11-19 @ 14:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0