I tankevärlden finns bara plats C-uppsatsen (?)

 
Ve och fasa! Idag är det deadline på den metodologiska ansatsen, är vi klara? N.E.J!! Men men, deadline är 11 så vi ska ses vid 9 och sitta i två timmar med den, lämna in det vi lyckats knåpa ihop och sedan fortsätta jobba på antingen den eller något annat livsviktigt som hör till C-uppsatsen. Tänkte även försöka hämta ut min tenta idag. Läraren sa att från och med slutet på denna vecka skulle vi kunna hämta ut våra tentor, eftersom "slutet" är en väldigt flytande beskrivning så tänker jag minsann gå och tjata lite i expeditionen redan idag. Vem vet, de kanske redan är inlämnade? Vore roligt att se vilken feedback jag fått på tentan, med tanke på hur nära uppgiften låg det vi håller på med nu så kanske vi kan ha användning av kommentarerna till C-uppsatsen. 
 
Och ang. det här med C-uppsatsen så börjar det gå för långt nu. Jag tänkte på den igår innan jag somnade, och när jag vaknade i morse vid 05:20 (tredje dagen i rad som jag vaknar den tiden (??)) så var C-uppsatsen det första jag tänkte på. Inte okej, jag behöver fokusera på något annat också tror jag. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0