Fredag :)

 
Seminarium idag. Huvva. Jag gruvar mig inte för presentationen, eller ens att två grupper ska opponera på oss. Däremot gruvar jag mig inför vår egen opponering, man ska ju alltid komma med båda bra och dåliga saker och kritiken ska vara konstruktiv, men ang. de bra sakerna.. Man kan inte hitta på hur mycket som helst. Och den ena rapporten.. Alltså den var verkligen inte bra. :bigeyes: Nåja, det är ju inte mitt fel att de gjort ett megaslarvigt jobb, de får ju faktiskt skylla sig själva för jag är ganska övertygad om att de kunnat göra det mycket bättre. 
 
Men men, seminariet börjar inte förrän 13 så innan dess ska jag och Filip ha grupparbete, ska ses på skolan vid 9. Och vid 10 ska jag träffa programansvarig för att prata om C-uppsatsen samt studieuppehållet, gruvar min nästan lite för det också, jag har så himla svårt för auktoritärer. De är så läskiga! :S Nåja, snart är den här dagen över och då är det ÄNTLIGEN helg. Fast någon direkt avslappning och vila lär det ju knappast bli då vi får en tenta i eftermiddag,. Ve och fasa!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0