Finally!!!!

 
Ääääntligen fredag! Som jag har längtat!! Dagen ska spenderas på skolan, plugg, plugg, plugg. 
 
Föräldragruppen igår gick väl bra. Jag kände redan till i princip allt hon gick igenom men ändå. Vi var 8 par som var där så det var ju en hel del folk. Och jag gillar ju i regen inte en massa människor så jag kände mig mest obekväm. Inte blev det bättre av att vi skulle göra någon minövning och berätta om oss själva, döden! Men men, jag förstår ju syftet med själva övningen så det är ju bara att finna sig i situationen. Efteråt försökte jag att förstå mig på mina quick knit grejer som kom igår. Det gick inte särskilt bra. Jag begriper liksom själva grundidén, men jag ska försöka mig på att göra en mössa och den beskrivningen stämmer bara inte! Det är något allvarligt fel på den. Eller så är det jag som tolkar den fel, men jag fattar inte hur man ska kunna tolka den på annat vis heller. :S Nåja, efter att ha stirrat på beskrivningen, stirrat på olika youtube-klipp och stirrat på guick knit sakerna så gav jag upp. Gick och la mig klockan 20, var helt slut då. Inte för att jag fick sova för det var någon som envisades med att prata i telefon i en halvtimme först. :P 
 
Idag är det exakt en vecka kvar till tillväxtultraljudet, gud så spännande det ska bli! :) Och det är exakt 60 dagar kvar till BF. Det känns snarare läskigt än spännande. Okej då. Spännande också. 
 
 
Jaha, nemen om man kanske ska ta och göra något tro?
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0