Finally!!

 
Wihoo! Ääääntligen börjar klockan bli så pass mycket att man kan gå och lägga sig :thumbup: 
 Föräldragruppen idag var väl bra. Det mesta känner jag ju redan till då jag läst om alltihop innan. Men ett stort minus är verkligen stolarna, får ont i både rumpan och ryggen av dem. :thumbdown: 
 
Om nästan exakt 12 timmar ska vi infinna oss på förlossningen för kontroll samt tillväxtultraljud, tihii! :) Efter det är det skola som gäller och sedan har visst älsklingen planerat något. Jag får inte veta vad det är men jag är sjukt nyfiken. Nåja, sen i morgon kväll ska jag och systeryster gå på bio. Känns lagom ironiskt att det i morgon nästan är exakt två år sedan jag och Mattias träffades på bion (på lördag är det exakt två år sedan). Och att jag i morgon dissar honom för att gå på bio med systeryster, som var planen år 2010 också (bortsett från diss-biten) men då slutade det ju med att jag fick gå själv. Känns nästan som om historien hotar att upprepa sig, haha. Men även om jag gått ensam så skulle jag aaaaldrig byta ut honom mot någon ny främling från bion, never ever! Å andra sidan så dissar jag honom egentligen inte, jag har faktiskt frågat om han vill följa med, typ 2-3 gånger men han hävdar bestämt att han inte är intresserad av att se sista Twilightfilmen på bio. Jag lär ju ändå tvinga honom att se den hemma sen när jag väl köpt den. :P
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0