Fas

 
Börjar smått undra om jag är inne i någon sorts fas. En VG-fas. Yess! Fick VG på sista tentan för det här programmet - true story! UNDERBART!!  Ärligt talat så känner jag mig en aningen stolt. :thumbup: Inte en enda kommentar, ingen notering, ingenting. Tentan var helt blank (bortsett från det jag skrivit då). Måste vara ett mycket bra tecken :D Nu återstår det ett moment för den här terminen, trillar det in ett vg där också så får jag vg för hela terminen dvs VG i slutbetyg på hela terminkursen eller vad det heter. Det läskiga är bara att det sista momentet är C-uppsatsen men nu känner jag mig rejält motiverad att sträva efter ett VG på den. Lär ju vara mission impossible men om vi siktar på ett VG så kanske vi i alla fall hamnar på ett G och därmed slipper en massa jobbiga kompletteringar. Tihiihihihi! Nu ska jag äta en välförtjänt lunch. :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0