Djävulens avkomma bortskänkes, typ!

 
Igår var Tusse billig igen. Eller, det är han väl fortfarande för jag tänker då INTE förlåta honom i första taget. Jag snokade runt i sovrummet både iförrgår och igår för jag tyckte det luktade kattpiss. Jag trodde att Maya kanske varit i farten för hon har ju kissat inne lite här och var förut även om det var länge sedan dess nu. Hon har ju haft en tendens att alltid ge sig på klädhögar, och jag hade under den senaste veckan lyckats skapa en tjusig liten klädhög bredvid sängen. Men kläderna var det inget fel på. Ett tag trodde jag att jag blivit knäpp och inbillade mig det för min kära sambo kunde inte känna någon stank alls, och kattpiss har ju en tendens att lukta överjävligt, ännu värre om det är en hane. Nåja, efter några om och men upptäckte jag att han kissat högt upp, mitt under sängen, typ alldeles under våra huvuden, och på våra kablar, precis där medarna är. Och våra medar är givetvis i trä. Snacka om att jag blev skogstokig men det är ju ingen mening att bråka på katten då för han fattar ju inte vad han gjort för fel. Att jag misstänker Tusse beror huvudsakligen på att det som sagt låg kläder på golvet och när Maya vill vara illful brukar hon ge sig på dem. Men det värsta i hela den här historien är att själva kattlådan var helt jäkla ren! Inte ren som i nyligen rensad, utan ren som i kontinuerligt uppsköljd/ursköljd med vatten under en hel jäkla dag innan jag fyllde på med splitter ny, svindyr sand. :question: Så nu har han i alla fall troligtvis förstört medarna på vår säng för de har ju stått i kattpiss i två dagar. ;( :mad: Får se om han håller sig borta därifrån i fortsättningen, först städade vid med såpa och sedan öste jag på med ättiksprit. Kanske ska börja skura hela sovrummsgolvet med lite ättiksprit så kanske vi slipper ha dem där inne alls.. Blev så förbaskad på katten att jag hade svårt att somna efter det. hmpf :mad:
 
Nåja, nu ska jag snart förse mig med frukost. Ska infinna mig på TV4 vid 8 och resten av dagen ska spenderas till plugg. Så typiskt att det är Mattias lediga dag idag och jag hinner ändå knappt träffa honom. :(
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0