Åka kollektivt och pyjamas-häng

 
ZzzzZzzzz.. Ska bege mig iväg mot bussen igen om en timme. Då är det dags att åka till mvc för att gå på ammningsmottagningen. Inser hur bortskämd jag är med bilåkning nu, det är seriöst obekvämt att åka kollektivt. Dessutom träffar man på en massa irriterande människor då. Usch!
 
Längtar tills på fredag, jag och Filip ska ta tidigt helg denna vecka (första veckan på eeevigheter) så vi ska inte ses eller plugga alls på fredag. Det ska bli sååå skönt, jag tänker minsann sova till 7, minst! Och strosa runt utan byxor hela dagen lång (det är min variant av pyjamas-häng eftersom jag inte äger någon), gud så underbart det kommer vara!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0