55/58

 
Idag är det exakt 55 dagar kvar till BF. Vilket innebär att det är 58 dagar kvar till PF (planerad förlossning), hehehee, jag tänker ju som sagt gå över tiden med 3 dagar för det har jag minsann bestämt :P Idag går vi förresten in i V33, (32+0), Weird, tycker tiden går mycket snabbare nu på slutet än vad den gjorde i sommras, antar att det beror en hel del på skolan. 
 
Nåja, kanske är dags att äta någon sorts frukost? Är löjligt sugen på risgrynsgröt men vi har ingen mjölk hemma :( Fast även om vi haft det så lär jag ju knappast ställa mig och laga till det nu, är mega hungrig och det tar ju en mindre evighet att koka den förbaskade, men ack så goda, gröten. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0