147 köttbullar senare

 
Vad hände med "jag ska bara lata mig i soffan"?! :question:
 
I stället har jag arrangerad/undersökt barnvagnen. Kört tre tvättmaskiner + tumlat/hängt samt gjort en uppsjö med köttbullar. Jag tänker då INTE laga köttbullar en enda gång under hela vintern, jag vägrar! Troligtvis lär jag väl inte behöva det heller. Sista plåten är i ugnen nu och sen tänker jag inte befatta mig med det igen på läääänge.
 
Jag har inte ens hunnit äta lunch, och inte mellanmål heller för den delen nu när jag tänker efter. Har visst inte ätit sen 7 i morse. :S Har ingen aptit heller, men det förklarar varför jag börjat känna mig lite konstig, kanske dags att boosta blodsockret lite.. :bigeyes:
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0