Söndag


Är som vanligt inte särskilt förtjust i söndagar, men jag och älsklingen åkte till Tylösand och gick en promenad. Det var rätt mysigt. Sen delade vi på en glass. Eller delade och delade. Han fick köpa en glass och sen fick jag snylta på den. Var nyfiken på att se om jag skulle få en dumpning eller inte men det gick hur fint som helst. Dessutom var det bra tajming för jag hade fått lågt blodsocker och mådde lite halvtaskigt men glassen piffade upp blodsockret lite. Så någon gång i framtiden i sommar kanske jag vågar äta en hel kula glass själv. I övrigt händer inte så mycket. I veckan är det skolan som gäller. Slutputs på rapporten, planering och förberedelse inför en presentation för vår uppdragsgivare samt planering inför den avslutande mässan. Jösses vad det börjar dra ihop sig. Innan jag vet ordet av så är hela den här mega 23.5 poängskursen slut. Och den kommer vara godkänd. Nice. Vore jobbigt om man blev underkänd på den här kursen för då skulle dels csn ryka direkt och dessutom skulle man sakna behörighet för att få komma in på utbildningen nästa år. Surt värre. Men men, jag är som sagt typ 80-90% säker på att jag får godkänt. Jaha.. Det var väl allt jag hade att komma med. Ska ta och gräva fram någon sorts kvällsfika nu tror jag. Samt mumsa omeprazol. Om man nu kan kalla det mumsa när jag bara blir äcklad av den.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0