Ole dole doff..


I morse kom jag på Tusse med att kissa i badkaret så nu har jag verkligen vittnesbevis på vem av katterna det är. Jag blev fullkomligen vansinnig. Skällde på honom och sedan rusade jag ut för att leta reda på vattensprutan. Givetvis var jag så irriterad så jag såg den inte ens så det var bara att rusa tillbaka in i badrummet och skälla lite till. Gaaah! Han får en, eller möjligtvis två chanser till. Det är inte normalt beteende och det är dessutom så äckligt att jag blir arg! :mad:

Försöker trycka i mig lite vatten men lusten (som ändå knappt finns) elemineras fullständigt av att stå och torka stinkande kattpiss. Grrrr. :mad:

Maya var i alla fall duktig hon. Hon förstod att jag var förbannad på honom så hon tog tillfället i akt att bråka lite hon med: hon jagade in honom sovrummet. Duktig tjej. Hoppas han inser nu då att han gjort fel för som jag har förstått tidigare så är det absolut ingen som lärt honom "rätt och fel" angående kattlådan.

Nåja, det var min morgon det. Vid 11 ska jag infinna mig på bibblan och hoppas på att färgskrivaren är fixad. Sen blir det bindning av rapport, planering och klockning av presentation mm. Usch, har verkligen inte lust att åka till Göteborg, hade mycket hellre sparat de stackars korvören jag har men de ryker ju i morgon, buhuu :(





Kommentarer
Postat av: ida

Pröva att flytta kattådan så kan du ha stängt inne på toan så får han ju inte ens möjligheten, sen efter några veckor/månader kanske du kan flytta tillbaka den, det kan ju också vara så att du måste skaffa en kattlåda till, vi var ju tvungna att ha två stycken i början men sen kunde vi ta bort den ena

2012-05-28 @ 10:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0