Mjaaaah..


Drömde en massa underliga och osammanhängande saker i natt. Det har resulterat i att jag känner mig allmänt underlig och skum även fast jag knappt kommer ihåg något från drömmarna. :S

Dagen ska spenderas på skolan. Ska träffa min grupp vid 12 och fortsätta med projektarbetet. Sen, om vi hinner, så blir det kanske en sväng till Utexpomässan för att hälsa på systeryster och kanske även för att kika på de andra utställarna. Hinns det inte idag så blir det i morgon.

Så det är väl ungefär så min dag ser ut. Jag försöker intala mig att jag ska städa när jag kommer hem. Men det har jag gjort varje dag de senaste dagarna, men varje gång jag kommit hem har jag varit så utmattad att jag knappt fungerat normalt. Den här värmen kom lite som en chock tror jag. Och ja, det är varmt idag också. Fast just nu har vi "bara" 20 grader. Men risken finns ju att det hinner stiga under dagen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0