Lite ditt och datt


Tusse har verkligen förändrats sedan han kom i torsdags. Redan igår var han betydligt mer säker och gosig. Han vågade vistas i både hallen, köket och i badrummet. Men bara om jag eller Mattias var där samtidigt som honom. Sen vågade han sig in i sovrummet när vi gått och lagt oss igår. Maya tyckte inte alls om arrangemanget. De låg på varsin sida om sovrummsdörren och morrade åt varandra. Vanligtvis brukar hon alltid sova en stund hos mig och Mattias. Ibland bara en kvart och ibland flera timmar, men igår gick ju inte det eftersom Tusse hann in till sovrummet först. Sen klockan sex i morse väckte han oss genom att vara megagosig och trampa runt våra huvuden hela tiden. Sjukt irriterande. Men men, är ju roligt att han känner sig mer säker. Han spontanmorrar lite då och då när han tror att Maya kan höra honom, tror jag i alla fall. Han håller sig borta från vardagsrummet, jag antar att han känner att det är absolut hennes rum så därför vill han inte vara där. Ironiskt nog är Maya inte ens inne just nu men det vet ju inte han. Nåja, det var lite om kissemissarna. Så vad händer annars då? Jag kämpar vidare med vätskan. Är väldigt tacksam för primperanen som jag hämtade ut igår, det håller illamåendet i chack. Om vädret håller i sig och det inte är alltför kallt så tänkte vi bege oss till stranden senare idag och gå en promenad. Mys. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0