Kycklingkatastrof och frestelsefall


Hmpf. Kycklingen blev ju också en katastrof. Marinerad i över ett dygn, mumsig och fin. Jag tog två tuggor och åt en krockett sen fick älsklingen resten. I stället har jag mumsat kräm och mjölk. Ja, jag föll för frestelsen. Köpte även sockerfri blåbärssoppa så det tänker jag också minsann äta någon dag. Ju mer blött desto bättre. Kanske kan få ordning på vätskebalansen till slut.

Nåja, i morgon bär det av mot Göteborg. Ska strax gå och lägga mig men det känns lönlöst, lär ju ligga vaken till efter 12 ändå, har blivit övertrött och då är det ju så himla svårt att somna. :S
Efter presentationen i morgon så blir det eventuellt en avslutningslunch med gruppen innan vi åker hem till Halmstad igen. Tvivlar på att jag kommer äta något men man kan ju alltid följa med och dricka vatten (försöker i alla fall intala mig själv att jag kommer dricka vatten).

Tänka sig att detta är sista veckan. När den här veckan är slut har jag läst färdigt min fjärde termin/ mitt andra år på högskolan. Jag har då läst 67% av utbildningen och det enda som står mellan mig och examen är C-uppsatsen som påbörjas till hösten. Nästa vår är det nämligen praktik som står på menyn, oh vad jag längtar! :)

Jaha, det var det. Nu ska jag ta min negativa aura och gå och lägga mig. Tur jag har en så snäll och tålmodig sambo som inte tröttnar på mig när jag är så grinig som jag varit idag. Han är bra underbar han. :thumbup:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0