Iiillaa, jag mår iiiillaaa


Jupp. Den meningen går på repeat i mitt huvud. Och vad värre är: det är min verklighet. Har hittills druckigt 25ml vätska och tagit en halv sertralin och jag mår redan illa. Urk! :( Önskar jag kunde få ett dropp i armen och sånt där smått och gott så man slapp äta och dricka. Det vore nice.

Nåja. Jag är långledig nu. Var på skolan i tisdags och ska inte dit förrän på måndag igen. Riktigt nice. Och det är bra också för "Tusse" kom igår. Han heter egentligen inte Tusse. Faktum är att han inte har något riktigt namn alls så vi får döpa honom till vad vi vill. Tjejen som tog hand om honom kallade honom för Tusse och jag och älsklingen har inte kommit på något annat så Tusse får duga tills vidare i alla fall.

Så vem är Tusse? Tusse är en tjusig 2åring som inte alls tycker om oss. Han är matt orange och vit och har fina gula ögon. Han fräser ofta och tycker att allt är skitläskigt. Han är förvisso inte sådan egentligen, men nu har han ju hamnat i Drottning Mayas revir och han tycker inte alls om läget. Men men, om någon vecka kommer han nog ha en annan åsikt. Tills dess får vi helt enkelt ha tålamod med honom och låta han ta saker och ting i sin takt.

Nu ska jag fokusera på mitt äckliga vatten. Har nästan lyckats dricka 25ml till medan jag skrev det här inlägget. Wihoo. Då återstår det "bara" 200ml. Bajs. Alltså det återstår 200ml VATTEN och det känns inte bra, därav "bajset". Hmpf. Bäst jag slutar skriva nu. Adjöken!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0