Fjällfil del 1


Jag inleder dagen med en härligt syrlig och kall fjällfil till frulle. Dock var det inte det första jag gjorde. Överst på listan över morgon rutiner står det alltid att tvinga i mig vatten. Blev dock bara 1 dl. Får köra hårt med det under resten av dagen. :S

Nåja. Ska bli spännande att se hur det går med filen. Det är ju betydligt fetare än den lättfil jag ätit den senaste månaden, så magen får väl en chock Håller tummarna för att jag inte dumpar på det, vore lite ledsamt om jag fick ge upp min älskade fjällfil.

Klockan tio ska jag möta upp gruppen på skolan. Vi ska försöka köra intensivt idag och bli klara så tidigt som möjligt. Ska nämligen binda vår rapport idag. Spännande. :) Plus att vi ska orda färdigt med presentationen inför uppdragsgivaren samt klura ut vad vi ska sätta upp i våra montrar på avslutningsmässan.

När väl det är gjort så ska jag pallra mig hem igen. Runt ett någon gång ska Mice komma hit med grabbarna. Han ska till utexpo och hälsa på Ida så då får jag passa Leo och Cola. Ska bara bli roligt. :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0