Dark shadows


Igår var jag och älsklingen på bio och kikade på Dark shadows. :) Trailern hade gett mig lite för höga förväntningar tror jag för jag tyckte inte filmen var så bra som jag förväntat mig. Men det betyder inte att jag tyckte att den var dålig, för det var den inte. :)




Idag händer så lite som möjligt. Har inte ont i magen längre, kände av det lite i morse men nu känns inget alls. Det tar dock en mindre evighet att trycka i mig 1½ dl filmjölk. Men men. Bättre sent än aldrig. Om regnet håller sig borta kanske jag tjatar med mig älsklingen till en promenad på Galgberget, är länge sedan vi var där.





Kommentarer
Postat av: Helena

Så bra att du inte har ont!

Klart ni ska gå på Galgberget. Där e fint.

2012-05-12 @ 12:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0