D-day


Hjäääälp! Mässa idag! Egentligen gruvar jag inte mig för själva mässan, jag ser ju fram emot att få se producenternas arbeten, det ska bli riktigt kul faktiskt. Problemet är att vi ska vara på skolan från 15-22:30. Och jag brukar ofta sova runt 14-15 tiden bara för att orka med resten av dagen. :S Och även om jag sällan somnar före 23 så brukar jag ju ändå gå och lägga mig runt 21. Misstänker att jag kommer somna i montern, det vore pinsamt. :(

Hade tänkt ta en enorm sovmorgon för att orka med dagen men det går inte eftersom jag ska till labbet. Ska strax bege mig dit och sen hem igen för att käka frulle. Funderar på att förbereda lite hemma och sen lägga mig en stund igen så kanske jag orkar med dagen. :)

Inleder dagen med lite Lejonkungen, hoppet och motivationen stiger lite då. :P






Vet inte om jag nämnt det här eller inte, men det är i alla fall bestämt att vi ska upp till Jämtland i sommar. Och till svärmors lättnad kan jag meddela att vi ska åka tåg. :P :)
Åker nattåg upp den 12e juli och nattåg hem igen den 21a juli. Vi kommer mest troligt få bo i min pappas lägenhet i Strömsund samt låna hans bil så vi inte blir så låsta, så det är ju bra :) Särskilt som jag har världens längtan att åka till Rudsjö, har inte varit där på evigheter så den här gången bara måste vi åka dit och vara där lite. :D





Kommentarer
Postat av: ida

Om du inte sover på eftermiddagen så kanske du somnar tidigare på kvällen?

2012-05-31 @ 09:21:34
Postat av: Elisabet

Nope, har redan testat det. :/

2012-05-31 @ 13:02:19
URL: http://elajsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0