Ang. bloggar med lösenord


Ja. Bloggar med lösenord är verkligen något som retar gallfeber på mig. Inte för att jag tycker det är fel att ha lösenord. Vill man bara skriva för vissa människor och ha kontroll över vilka som läser så är det fullt förståeligt. Men vad som retar mig är alla dessa idiotiska människor som länkar till sin blogg från höger och vänster för att locka läsare men ändå lagt ett lösenord på bloggen så att man måste rota fram lösenordet för att läsa. VARFÖR kan de inte bara inse att om de vill ha lösenord så får de räkna med ett lägre antal läsare. DET.ÄR.BARA.SÅ! Blir så irriterad när folk frestar med sina bloggar och sen tar det stopp. USCH!

Nåja. Så var det med den saken. Idag har vi haft besök av Ida, Mice, Leo och Cola. Mice och älsklingen har fixat lite med min cykel så nu ska jag nog kunna använda den lite i alla fall. Tills däcken går sönder. Vilket de troligtvis kommer göra ganska snart, men men.

Nåja. Känns som om dagen har varit ovanligt lång. Är helt slut och skulle gärna sova en timme eller två. Men men. I stället ska jag ta och värma lite soppa. Köttfärssoppa rättare sagt. Men den är mixad så det ser snarare ut som en hög med diarré. Yepp. Det är min middag det. Smaklig måltid. Typ. :bigeyes:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0