Agraff-fri


Jahopp. Nu har jag varit utan agrafferna i ett dygn. Var öm och hade lite ont igår men idag känns det bättre. Det var lite underligt. Det gjorde inte ont att ta ut agrafferna men en stund efter att hon tagit ut dem så började det göra ont. Åkte direkt till skolan efter besöket på vårdcentralen och sen gav mig ut och cyklade en sväng efter skolan. Det var skönt att cykla men jag fick ont i magen av det. :(

Morgonen har spenderats framför datorn. Har pluggat en del. Börjar dock bli trött nu. Fattar inte?! Jag sov 10 timmar i natt. 10 TIMMAR!!! Och är ändå trött redan nu. Och nej, jag har inte sovit för mycket. Spelar ingen roll om jag sover 6, 8 eller 10 timmar. Blir ändå trött. Skillnaden är att sover jag 10 timmar så är jag pigg i några timmar i alla fall. Usch. Hoppas det går över snart.

Nåja. Nu ska jag snart försöka äta min d-vitamin utan att sätta den i halsen och dö. Finns en stor risk för det. Den är ju större än Maya. Känns det som i alla fall.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0