1 dag kvar


I morgon är det mässa och sedan är det slut. Slut på projektet, slut med kursen. Slut med inriktningen på strategisk kommunikation. Slut helt enkelt. :)

Idag höll vi en presentation för klassen samt våra handledare/vår examinator. Det gick rätt bra. Vår redovisning var kortare än riktlinjerna vi fått men lärarna hyllade ändå vår presentation. Tror det berodde på att jag utgått stenhårt från de tips och förväntningar som examinatorn skickade ut i måndags, ibland är det visst bra att ha jobbig prestationsångest.

Efter skolan åkte jag hem och tog en "lång powernap" på ca två timmar. Hade egentligen ställt två alarm på telefonen men jag vaknade inte av något av dem :question:

I morgon ska jag till labbet på vårdcentralen och ta blodprov, ska bli skönt att få det överstökat. :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0