Vill.Sova.Måste.Plugga.


Uschaaa vad jag är trött! :tired: Är verkligen frestad att lägga mig ner i soffan och sova en timme. Eller fjorton. Men får inte för vi lyckades hitta massor med saker att läsa till vårt projekt, dessutom har jag fått kontakt med en expertperson i Göteborg som vi ska intervjua nästa vecka för att lättare kunna sätta oss in i braschen och även kanske få lite idéer så vi måste komma på ett gäng bra och användbara frågor också.

Fast det hade varit bra skönt att sova.
Tur att de snart ska ringa från vårdgarantiservicen, jag kanske vaknar till lite när de ringer.

I morgon fortsätter pluggandet, och efter en sväng i skolan ska jag hem och passa Leo och Cola. Utmärkt. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0