Väntan väntan väntan..


Det är så himla skönt att kunna gå och lägga sig i sängen mitt på dagen. Underbart! :thumbup: Jag och Maya låg och vilade och spelade Angry Birds space (okej, jag spelade Angry Birds space, Maya bidrog med ett konstant: Prrrrrr). Efter 15-20 minuter hade vi (läs jag) uppbådat tillräckligt med energi för att diska. Tjooheeej vad kul (eller inte).

Har dessutom ringt Hfab. Älsklingen ringde dem för två veckor sedan för att höra hur det gick med vår diskmaskin och än har det inte hänt något så idag tog jag och ringde direkt till huvudkontoret. Fick lämna lite uppgifter osv så får se om de hör av sig under dagen, hoppas! Det har trots allt gått 3 månader sen vi skickade in bekräftelsepappren, och ÄNNU längre tid sen vi faktiskt tog kontakt med dem ang diskmaskin och att de skulle beställa en. Nåja. Vänta, vänta vänta. Jag är sugen på att sätta mig ute i solen och käka upp den piggelin som älsklingen köpte åt mig förra gången jag var sjuk. Tror dock det är en dum idé att gå ut så jag får väl nöja mig med att sitta i fönstret och låtsas att jag är utomhus. Inte lika roligt dock. :(





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0