Trädgårdsfix


Om man nu kan kalla det trädgård alltså. Vi fick låna en kratta av svärföräldrarna så jag har roat mig med att kratta vår lilla bakgård. Kan inte påstå att den blev särskilt snyggare, men det försvann ju en del löv och annat rat i alla fall. Älsklingen hjälpte också till och när vi fyllt två sopsäckar med löv och annat skit så gav vi oss på våra enorma buskar. De fick sig en rejäl omgång. Trots den rejäla omgången är de fortfarande ganska långa, men men, det får duga.


Just nu sitter vi bara och väntar på maten ska bli klar. Har nyss ställt in den i ugnen så vi får minsann snällt vänta till klockan 18.


Kvällen ska spenderas framför teven. Vi hade tänkt kika på en film som älsk lånat av en kompis. Killer Elite heter den visst. Jag har ingen aning om vad den handlar om men att döma utifrån namnet så tror jag inte att det är en dramakomedi.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0