Spara och slösa


Känns som om jag käkat sand. Usch dumma hals! :(

Dagen har hittills spenderats framför datorn. Har återigen (tredje gången) försökt byta abonnemang hos Telenor, tycker att det är kanonbra att man kan byta upp och ner  sig lite som man vill men alternativen man har när man får prata med kundtjänstmaskinen saknar valet byta abonemmang, omöjligt att veta vilken man ska välja så efter att jag provat lite olika blev jag less och valde "Säga upp abonnemang" tjohoo! Äntligen fick jag prata med en människa! :thumbup: Inom loppet av typ en minut hade han fixat iväg en beställning om att jag vill byta ner mitt abonnemang. Så nu är det gjort. Nu ska jag bara lära mig att inte prata lika mycket i telefon.

Anledningen till bytet är att min telefonräkning har en tendens att ligga runt 700-800 och det är på tok för mycket. Särskilt som jag inom kort kommer vara luspank, eller luspank och luspank, i maj får man bara halv csn och då är det bara att spara in på allt som går att sparas in på.

Nåja. Det var det. Kanske dags att äta frukost eller nåt?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0