P.E.S.T.


Dagen har bestått av artikel-läsning samt knapprande om omvärldsanalysen. Påbörjade även målgruppsanalysen idag. Vi har ju lite problem med vår undersökning som ska ut till målgruppen men har nu bokat in ett möte med vår handledare så vi ska träffa honom på måndag och eventuellt få ut undersökningen på tisdag. Blir stressigt som tusan.

Kvällen ska spenderas framför teven. måste dock skapa någon sorts middag först samt duscha, håret ser förjävligt ut. :( Men SEN blir det tv, wohoo! Först Once upon a time på femman och sedan Revenge på trean och sedan bums i säng för i morgon är det bara till att fortsätta skriva på omvärldsanalysen, känns som om jag inte gjort något annat den här veckan. Och ang. rubriken så kan jag upplysa er om att det inte står "pest" utan "P.E.S.T" som är en omvärldsanalysmodell som vi skriver på just nu, därav rubriken. Vi för övrigt påbörjat en SWOT analys med, inte för att jag ni bryr er i det men men, ni får veta det i alla fall.

Nu blir det middag. Usch. Jag borde skaffa mig såna där små nissar som den där skomakaren hade? De som fixade alla skor när han låg och sov. Undrar vart han fick tag på dem. Tänk vad skönt det vore om middagen "fixade sig själv".





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0