Nedrans rabatter!


Fick sms från hemmkväll idag. De har byggt om lite i en hemmakvällsbutik här i Halmstad så den butiken hade nu öppningserbjudande.

Man fick hyra en film för 15 kronor (såna sms får vi ju lite då och då), och sen så fick man köpa deras gudomliga lösviktsgodis för 4:90/hg. Vilket är BILLIGT! Så när det fanns tid, dvs när älsklingen kom hem från oskarström och väckte mig ur min dvala efter att jag pluggat mig till utmattning (tog bara 30 minuters plugg för att åstakomma dvalan :O ) så ångade vi dit. Jag har med andra ord köpt gudomligt gott, och för en gångsskull billigt, godis från hemma kväll. Och nu står påsen på bordet och stirrar på mig och säger:


"Take one, I dare ya!"


Som om den skulla sätta sig i halsen på mig. Usch! Vad ska jag med godis till? Det enda som är gott är ju isvatten. :question:





Kommentarer
Postat av: Ann-Louis

Jämför du godis med isvatten? :O måste va nå fel... vad är det som är speciellt med godis från hemmakväll då? Tänkte ifall jag har missat nått.

2012-03-29 @ 19:35:07
URL: http://strudel.blogg.se/
Postat av: ida

Nått för dig http://www.youtube.com/watch?v=bpD24acVxI4 :p

2012-03-29 @ 22:55:17
Postat av: Elisabet

Haha, ja jag jämför godis med isvatten. Jag är sjuk och därför inte direkt sugen på något alls. Förutom eventuellt något som kan göra att halsen gör mindre ont. Därav jämförelsen. :P



Wohoo Breaking Dawn. Jag visste inte ens att de släppt trailern. :D

2012-03-30 @ 09:26:58
URL: http://elajsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0