Nästan en timme


Det är nästan en timme sen jag påbörjade min individuella reflektion. Vi ska skriva tre sådana under projektets gång och det här var den första och den ska lämnas in på fredag morgon. Nåja, det har som sagt knappt gått en timme och jag har redan kommit upp i 3227 tecken och känner jag mig själv rätt så kan jag förmodligen vräka ur mig det dubbla till. Kan tillägga att maxgränsen är 4000 tecken. Nåja. Tänker inte skriva mer på den nu utan det får bli i morgon när jag kan granska den mer kritiskt.


Dagen har bestått av seminarium, projektarbete, sims, middag, uppdrag granskning och plugg. Och ja just ja, jag tog två tupplurar också. Först sov jag i lite mer än en timme i sovrummet. Gick upp, satte mig framför datorn och satt där i typ fem minuter sen la jag mig på soffan och sov i lite mer än en timme till. :bigeyes:


I morgon har vi sovmorgon. Vi ska inte ses förrän vid 14 så jag tänker minsann sova till 8-9- tiden. MINST! Dvs dagens tips: väck mig inte. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0