Multitasking hero!


Känner mig lite lätt världsvan idag, haha! :D
Har ringt runt en massa och jobbat med projektet. Har sneglat på EKN och Scania idag. Nu kan man ju fundera på vad de har gemensamt. Inget! Förutom att de är B2B-företag och att de har köpt tjänster av Leon. Nåja. Vi hade eventuellt tänkt använda oss av dem men ska istället avvakta för svar på ett mycket viktigt mail som bör komma i början på nästa vecka.

Jag hade ett trevlig telefonsamtal med en tjej på Sveriges Informationsförening varpå jag skickade ett rekordlångt mail till henne (det är svar på det mailet som vi väntar på). Sen lyckades jag efter några om och men även få tag på vår handledare. Känner mig riktigt duktig. :thumbup:

Mitt i alltihop har jag dessutom dammsugit hela lägenheten och varit vansinnigt aktiv på facebook. Multitasking är mitt mellanamn idag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0