Lite lätt efter


Vad jag hade tänkt säga:
"Det är bra tv på ettan om en kvart"

Vad som kom fram:
"Det är bra på tv om ettan"


Japp. Huvudet hänger inte riktigt med, och i morgon är det handledning. Känns som om vi har inget alls att presentera, men men. Tar det som det kommer, känner ingen prestationsångest alls just nu. Vet inte om det beror på förkylning eller på att jag helt enkelt inte orkar med det och har insett att i det stora hela så kvittar det lite hur seminarierna/handledningarna går. Huvudsaken är att projektet går framåt och att vi lär oss något. Fast just nu kan jag inte komma på något jag lärt mig. Tankarna har hakat upp sig på att jag inte kan bestämma mig och jag vill sjunka ner i ett hett bad eller rulla in mig i vårt två meterstäcke. Hmm. Båda kanske..?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0