Lite ditt och datt


Har visst varit lite frånvarande här idag. Jag skyller det på mitt dåliga humör. Blir så less och arg på skolan. Det går inte som jag vill. Låter som om jag är en bortskämd liten unge men skitsamma, då får det låta så då. Blir bara så frustrerad och stressad. Försöker intala mig att det inte är någon fara eftersom vi ska hålla på med det här till i början på juni. Men det blir inte bättre av att tänka så. Ska den här stressen sitta i till i juni?? :bigeyes: då är det bara en tidsfråga till mitt öga börjar leka rövare igen som det gjorde i slutet på förra terminen. Huvva!

Nåja, nu blir det middag. Eller kvällsmat som man säger här nere. Älsklingen har lagat lasagne, alldeles själv dessutom, hihihi :thumbup:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0