Listan


Jahopp. Nu har jag lyckats fantisera ihop en lista. Kanske kommer på något mer sen men det är ju en början i alla fall. Och kommer jag inte på något mer så kanske folk i alla fall får en idé av det som finns med på den. Så feel free att avvika från listan.:)


* Presentkort på Biltema (hade tänkt köpa mig en cykel där snart)
* Kylplatta till dator (Min dator är en 15.6 tummare)
* Presentkort på ögonbrynsfärgning (finns hos nästan vilken frisör som helst)
* Presentkort på triumph
* Presentkort på bio (hahaha I know, massor med presentkort!)
* Knivslip
* Mascara från Maxfactor (2000 calorie, Dramatic look)
* Trisslotter (gärna med vinst ;P )
* Bakformar
Jahopp. Det var listan det. Sen så finns det ju en bok jag suktar efter också men den är omöjlig att få tag på. Det är sjöfararna av Diana Gabaldon. Den finns i pocket men inte som inbunden eller kartonnage och jag vägrar ha den i pocket eftersom alla andra böcker jag har i serien är "riktiga". Dessutom skulle jag bara läsa sönder den om den var i pocket.



Hahahaa jaajaa, det var inte riktigt meningen att bilden skulle vara sådär stor. Men men, vi kan ju se det som ett försök från min sida att pointera att den ska vara i stooooort format. Heheheh :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0