Likis


Handledning - check
Projektarbete - njaaa
Diska



Kom hem tidigt idag. Har suttit och hängt framför datorn för vi väntar på en kontakt med vår uppdragsgivare men nu skiter jag i det här en stund och går ut. Det är så fint väder så jag tänker minsann passa på att njuta av en promenad i solen. :) Men var inte därför jag skulle göra ett inlägg.


Jag tänkte nämligen berätta att jag såg en Robert Pattinson lookalike idag vid skolan. Till er som inte vet vem Robert är så får ni en liten bild:


Det var sjukt hur lika han var Robert. Det var nästan så man hade kunnat gå fram och fråga efter en autograf, haha :)





Kommentarer
Postat av: ida

du skulle tagit en bild

2012-03-14 @ 14:24:28
URL: http://elajsans.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Haha ja tanken slog mig men han cyklade så det var lite svårt att hinna det :P

2012-03-14 @ 21:04:42
URL: http://elajsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0