Jaha.. Och sen då?


Funderar på att gå och lägga mig igen. Ska vara på skolan lagom till strax efter 10 och vet inte riktigt hur jag ska fördriva tiden till dess. Dessutom är jag sjukt trött. Älsklingen väckte mig rakt upp ur en dröm vid 05:40 i morse och jag har känt mig helkonstig sen dess. Var jätteyr när jag vaknat och var tvungen att sitta på sängkanten en stund innan jag kunde gå upp. Knas. :question:

Just nu sitter och jag och njuter till de ljuva tonerna av Ulfric Munther och fantiserar om att slippa gå till skolan. Men men. Så länge jag inte drabbas av magsjuka så är det bara att pallra sig iväg. Och i ärlighetens namn så går jag nog hellre till skolan än har magsjuka. Tror jag i alla fall. Fast jag hade en klumk i magen igår så fort jag tänkte på att jag skulle på skolan idag, och idag känns det likadant. Vill verkligen inte. Men men. Ska träffa våran handledare/examinator idag så efter det kanske motivationen går upp och det känns lite bättre. ^^





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0