Fejk-frisk-fas


Fick ett jag-tror-jag-är-frisk-för-att-jag-inte-har-feber-längre-ryck och bakade vaniljbullar. Direkt efteråt körde jag och älsklingen igång med middagen och gjorde lasange. Alltså riktigt lasagne. Egen ostsås å allt! Fast plattorna gjorde vi inte själva, där går gränsen. Kruxet är bara att nu har jag fått ont i huvudet och är helt slut. Ser inte ens fram emot middagen längre. Typiskt.

Kvällen ska spenderas i soffan. Så är det bara. Först ska vi kika på lite Once upon a time och sedan ska jag läsa Shakespeares hemlighet. Har lite beslutsångest om boken så jag befinner mig i något sorts gränsland än så länge, men då har jag ju inte kommit så lång heller. Måste bara läsa ut den innan jag får sjöfararna för då ska jag gotta mig i dem. Mhhh, längtar!






Kommentarer
Postat av: ida

Once upon the time har väl säsongsuppehåll nu?

2012-03-31 @ 18:53:55
Postat av: Elisabet

I Sverige ja! ;) Har streamat lite och det börjar verkligen bli spännande! :D

2012-03-31 @ 20:00:51
URL: http://elajsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0