Fantasier och opinionsbildning


Kvällen har bestått av lite lätt fredagsmys med älsklingen samt fantiserande om Madeira. Har fått för mig att jag verkligen, VERKLIGEN vill åka dit. :)




Jag kan visserligen ingenting om stället. Jag vet att det tillhör Portugal, sen tar mina kunskaper slut. Haha. xD Jag såg lite bilder från madiera på facebook och sedan var det kört. Jag måste ju vara den ultimata personen att utsätta för opinionsbildning. Fast jag går ju inte på vad som helst, jag skulle givetvis aldrig ge vika i hela "varg-licens- historien/skräckscenario". Inte så läget ser ut nu i alla fall. Men men. Utöver vissa bestämda åsikter så är jag nog ett lätt offer för opinionsbildning. Å andra sidan så är ju hela svenska folket det. Hela världens befolkning, typ. Men men. Opinionsbildning eller inte, jag skulle ju inte lida direkt av att få åka till Madeira, hehe. Om inte jag blev biten av en giftig spindel eller så. Hmm. Känner att jag bara babblar en massa strunt nu. Time. To. Stop. Tror jag ska bälja i mig en halvliter vatten och krypa till sängs. Min bästa plan under hela veckan. :thumbup:

Men innan jag kryper till sängs så får ni lite öron och ögongodis.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0