Disträ på apoteket


Hämtade ut medicinen idag. De brukar ju skriva ordinationen på en lapp som klistras på förpackningen och på min lapp står det såhär:

"½ Tablett på morgonen, efter en kan den ökas till. 1 tablett på morgonen".

Haha, undrar hur disträ hon som skrev det var?? Nåja. Jag har ju redan snackat med läkaren så jag vet redan vad jag ska ta. Och det var tur att jag gick in på studenthälsan idag för då gick det upp för mig att jag tydligen ätit sertralinet i snart tre veckor :bigeyes: trodde det hade gått typ en vecka. :question: med andra ord skulle jag redan gått upp till en hel tablett men jag går fortfarande på halv dos. Men men, ska bli ändring på det i morgon. Har nog missat det för det har varit så mycket i skolan att jag inte har koll på dagarna längre. Träffade förresten Prällen när jag var inne på studenthälsan. Har inte sett honom på evigheter så det var lite kul. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0