Dejt med systersonen


I morgon ska jag sticka till Falkenberg och hälsa på Leo. Och Ida och Cola också såklart.  Mice jobbar så han går miste om mitt underbara sällskap. :P

Älsklingen ska ändå vara hos en kompis hela dagen och jag längtar efter att få pussa lite på Leo så kan jag ju lika gärna åka dit. :) Tur att de ska vara hemma. :)

Idag händer nog inte så mycket. Försöker komma underfund med vad jag ska bjuda på när jag fyller år, hittade en kul grej som jag gärna vill pröva men det verkar vara jättesvårt och eftersom jag brukar misslyckas med mellansvåra grejer så lär det ju inte vara någon mening att jag försöker mig på det.

Ska även skriva ihop en liten önskelista. Kanske publicerar den här så kan ju den som vill kika på den. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0