Besviken


Jösses vad besviken jag blev i morse när jag klev upp och insåg att det var alldeles vitt ute. Jag utbrast högt i ett förtvivlat:
"NEEEJ!" :(

Som om inte det var illa nog. Det snöar fortfarande. :thumbdown:

Vad hände med våren?! Jag var helt säker på att den var här för att stanna.


Om en timme ska jag infinna mig på skolan. Vi tog lite sovmorgon idag och beslutade oss för att ses vid 10 istället för 9. Inte för att det gjorde någon större skillnad för mig. Jag vaknade ändå 6 i morse men lyckades tvinga ner mig själv i sömn igen vilket bara resulterade i att när jag skulle gå upp vid 7 så var jag svintrött. :tired:

Förutom att spendera morgonen framför datorn lyckades jag göra ett ofrivilligt experiment: jag råkade sniffa ansiktspuder vilket resulterade i värre nysningar än när jag råkat andas in cayennepeppar. Så nu vet jag det. Och ni också.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0