Att vara eller vara... Trött.


Samlade mod igår och testade en halv propavan i stället för en hel som jag brukade ta för något år sedan. Är länge sedan läkaren skrev ut det till mig den här gången men jag har inte riktigt vågat testa. Jag tror det funkade för jag märkte inte att jag somnade, låg och vred och vände på mig i typ 1½ timme men sen slocknade jag bara. Har dessutom sovit konstant hela natten. Kruxet är bara att trots att jag bara tog en halv tablett så är jag ändå trött idag och känner mig mer död en levande. Tokigt.

Det är ett ganska så ironiskt val jag står inför: Strunta i sömnhjälpmedel och vara trött, eller ta sömnhjälpmedel och vara trött.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0